Kontest blog paling COMEL!!!

Salam..
Entry hari ini asyik keluar pasal join contest je.
Aku pun tak tahu kenapa sebab tiba-tiba angin pasang pula untuk mood join contest dan GA.
Aku ini memang kadang-kadang ikut mood juga..bermusim ni.
Aku di tag oleh cik adik manis Sasyirah
Thank sebab tag akak ye..adik tag masa yang sesuai..next time boleh tag lagi eh..


Blog aku ni comel ke?
Tak kisahlah comel ke comot ke janji aku nak join..tak kira nak join juga!!
Meh tengok syarat-syaratnya..( aku copy paste je )

Contest ini dianjurkan oleh BEELA
syarat-syaratnya

warga negara MALAYSIA .done!

semua jantina diterima done!

ada blog! takder blog .. ditolak ! done!

kena follow blog aku.. tak nak follow takper.. tak der paksaan :) follower ke-613 done!

tag 4 orang rakan anda , yang anda yakin ley join done!



tarikh tutup

5.2.2011 ... itupun melebihi 100 orang penyertaan .


hadiah

DUIT menanti anda ! 

Kalau nak info lagi tentang contest ini jom ke blog CIK ADIK NI
p/s : Goodluck........


3 comments

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH