Saturday, October 8, 2011

Jika Dia Bukan Untukku.

Assalamualaikum..

KAU jauhkan dia dari hatiku..dari ingatanku..jika dia bukan untukku.


Terasa sangat "sakit" bila perasaan itu perlu dicabut dari hati ini. Aku perlu lakukan.

Mungkin dia bukan untuk aku. Dia tak sesuai untuk aku.
Makin lama mengenalinya semakin banyak benda yang berbeza antara kau dan aku.

Mungkin hari ini kita merasakan amat parah untuk membuang perasaan itu tapi insyaallah suatu hari nanti kita akan berasa bersyukur dengan apa yang terjadi. Kerana setiap apa yang berlaku ada hikmat disebaliknya. Kau kena yakin. Lepaskan dia dari hati kau walaupun masih ada setitik rasa sayang.. Perlu!! Mesti!!


Maaf sekiranya aku banyak lukakan hatimu :'( kau yang paksa aku buat macam ni kan..

4 comments:

  1. sakitnya untuk lepaskan seseorang dari hati...wlupun berkali2 di sakiti..masih cuba untuk memaafkan.

    ReplyDelete
  2. @cik jue tomey

    Yess cuba nak maafkan..cuba nak kembalikan semula hubungan itu semula..cuba nak berbaik macam dulu tapi adakah semua yang kita lakukan dihargai?? sedihnyerrr hanya Allah yang tahu.

    ReplyDelete
  3. =(...same goes wif me...tp x mungkin dapat d lupakan dgn senang...=(

    ReplyDelete
  4. Silapnya kita..terlalu lembut hati..sedangkan pengorbanan kita langsung tak di hargai..sakitnya hati bila di khianati..sampai bila2 pun akan ingat..

    ReplyDelete

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Terima kasih lepak sini, nanti datang lagi yer..
Sayang Korang...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 Blog Cik Nurfarah. All Rights Reserved. Designed by Blog Cik Nurfarah.