♥♥Hidangan Istimewa??

Semalan ada la "orang" itu..
Dia kata dia buat hidangan istimewa dan sedap sangat!
Teruja betul nak tahu..
Then aku suruh dia mms aku..nak tengok apa makanan yang dia masak itu!
Dia kata kalau dia bagi tengok jangan kempunan pulak..so i say no...nak tengok apakah hebat sangat makanan dia! masa tu waktu malam..aku ni ngah lapar plak..teruja......mau tau..

Nak tahu apa hidangan lazat yang dia kata!!





^



^



^



^



^



^



^



^



^



^



^



^



^



^



^



^



^



^



^



^



^



^



^



^



^




Haa ini dia KFC!!
Aku ingatkan dia masak apa ke..rupanya masak kat KFC then bawa balik rumah..
ciss..


Dah lama tak makan KFC..ada siapa-siapa mahu belanja? JOM !!

Dia kata, kalau dia rindukan aku dia makan KFC...

I miss you too!

1 comment

-Assalamualaikum, sila tinggalkan komen anda.
-Kalau suka tekan LIKE.
-Insyaallah komen anda akan dilayan :)

Jangan lupa LIKE! dan SHARE!

Terima kasih :)

Related Posts

Blogger Copyright © 2019. All Rights Reserved by BLOG CIK NURFARAH